Benefit PosieTint

IMG_3787

Benefit, wat is het toch een leuk merk! Altijd prachtige verpakkingen en gave producten. Ik ontving de Posietint en ben meteen aan de slag gegaan om hem te testen. Ben je benieuwd wat ik van dit product vind? Lees dan verder.

IMG_3795

De posietint van Benefit is een waterproof cheek en lip stain. Hij zit in een superleuke, knalroze verpakking en de kleur heet dan ook ‘Poppy Pink’. Het flesje zis prachtig rozegoud met witte letters en dezelfde bloem als op de verpakking. Het is een soort nagellakflesje maar dan iets groter. Ook het aanbrengen van het product is hetzelfde als bij nagellak, met een kwastje. Een erg leuke verpakking!

Dit is wat er op de verpakking staat: The Cheekiest flush you can get from a bottle. Our Petal-pink stain plants a kiss of see-through tint on cheecks & lips. With hours of smudge-proof, just-picked perfection, you’ll be the prettiest bloom in the bunch. To Use: Brush three strokes on the apple of your cheek and blend quickly with fingertips. Do the same on your other cheek. Dot on lips & blend with fingertips. For a deeper “pop” of color, repeat. 

IMG_3790    IMG_3796

Dit zijn de swatches. Het is erg makkelijk aanbrengen met het kwastje. Hierna is het de bedoeling dat je hem uitsmeert met je vingertoppen. Doe dit wel snel, het product is een ‘stain’ en die naam maakt hij zeker waar. Hij staint onzettend snel dus snel uitsmeren is een must.

IMG_3797    IMG_3798

Ik heb het precies gedaan zoals op de verpakking stond. Drie streepjes op je wangen en dan ‘blenden’ met je vingertoppen. Zelf ben ik nooit fan van vloeibare blush maar deze is echt prachtig. Hij mengt supermooi met je huid en droogt heel mooi op. Hij blijft totaal niet plakkerig, maar staint echt in je huid en blijft zitten als een huis! Hij geeft een heel mooi blosje maar je kunt zelf de kleur zo heftig maken als je zelf wilt.

Posietint kun je naast blush ook als lipkleur gebruiken. Ook dit heb ik op de foto gedaan. Je brengt het met een kwastje aan op je lippen en dept dit in met je vingertoppen. Dit geeft een heel erg mooi, lichtroze tint aan je lippen. Echt een my lips but better-kleurtje. Hij staint ook op je lippen erg goed waardoor hij een dag prima overleefd!

IMG_3782

Zoals je misschien al hebt gelezen, ben ik erg positief over dit product. Ik vind dit vooral in de lente en de zomer echt heel erg geschikt omdat ik deze periode juist fan ben van de subtiele kleurtjes. Het enige minpunt dat ik aan dit product kan bedenken, is dat hij 12 maanden houdbaar is. Dat is jammer, maar ook wel logisch omdat hij vloeibaar is. Verder heb ik geen negatief punt kunnen ontdekken.

De Posietint van Benefit kost €33,- en is te koop bij Douglas

Heb jij ervaring met dit product van Benefit?

Liefs Lindsey

Volg je mij al op Instagram Bloglovin’?

4 gedachtes over “Benefit PosieTint

Geef een reactie

